DLA KOGO?

OSOBY PRYWANTE

FIRMY

Storytelling - moc dobrze opowiedzianej historii

Opowieści towarzyszą człowiekowi od czasów prehistorycznych. Snuliśmy je przy ogniskach. Bajarze przekazywali je malcom. Kronikarze zamykali je w opasłe tomy. Opowieści są z nami od zawsze. To w nich istniejemy i za ich pomocą przekazujemy innym istotne dla nas informacje. To właśnie dobrze opowiedziana historia ma moc zapadania w pamięć. Łatwo się nią wówczas dzielić, przekazywać innym. Jak tworzyć takie opowieści? Z pomocą przybywa improwizacja, w której historia to podstawa. Stworzymy barwne opowieści, angażujących bohaterów i relacje, które aż kipią od emocji. A wszystko to oprzemy na technikach teatru improv.

Przez pewien okres swojego życia pracowałem jako przedstawiciel handlowy. Stawiałem wówczas pierwsze kroki w improwizacji. Warsztaty dodawały mi pewności siebie w zawodzie, ale mimo wszystko sprzedaż była niełatwym zadaniem. Sprzedawałem monitoringi systemów alarmowych, jeżdżąc od punktu do punktu. Często odbijałem się od drzwi jednego przedsiębiorstwa, by zapukać do kolejnych. Prawie za każdym razem byłem spławiany. Wtedy na jednym z treningów improwizacji ćwiczyliśmy storytelling. Zauważyłem, jak wielki potencjał drzemie w tym narzędziu. Sceny nabierały kolorytu. Nie można było od nich oderwać oka. Od tego czasu przestałem proponować klientom tylko zwykłą usługę – zacząłem karmić ich opowieściami. Jakież było moje zdziwienie, gdy tego samego miesiąca podpisałem 6 umów z nowymi klientami! W poprzednich dwóch miesiącach nie udało mi się to ani razu. Premia i uznanie szefa wynagrodziły moje starania. To była właśnie moc dobrze opowiedzianej historii. 

Czego się nauczymy

  • Poznamy praktyczne ćwiczenia związane z opowiadaniem historii 
  • Nauczymy się tworzyć angażujące historie na zawołanie
  • Dowiemy się, jak wykorzystywać emocje w przekazie 
  • Wykorzystamy kreatywne rozwiązania oraz metodykę improwizacji, by uczyć się szybciej i lepiej 
  • Nauczymy się opowiadać w taki sposób, by utrzymywać zainteresowanie słuchaczy 
  • Nadamy dodatkowego koloru swoim opowieściom 
  • Poszerzysz wachlarz swoich technik sprzedażowych
  • Będziemy się dobrze bawić 

 

Wielkość jednej grupy: od 4 do 20 osób

Czas Trwania: 4h